Friday, November 2, 2012

Masker Vagina

"MASKER VAGINA"


Cara Pakai Masker Vagina


Testimoni Masker Vagina




TESTIMONI YANG PALING MENAKUTKAN
JERAWAT / MATA IKAN DI KEMALUAN :
Antara penyebabnya ia nya boleh tumbuh dibahagian ini adalah kerana :

1. Mencukur bulu-bulu halus di daerah kemaluan hingga terluka

2. Jangkitan virus
..

3. Kawasan v atau kawasan intim untuk wanita terlalu lembab dan mulut vagina terdapat banyak kelenjar minyak yang boleh menyebabkan pori-pori kulit tersumbat.

4. Lemak di kemaluan berlebihan mengakibatkan bintik-bintik di kemaluan. Ini terjadi andai malas membasuh dan membersihkan kawasan kemaluan ini

5. Menggaru hingga terluka

6. Faktor hormone tidak seimbang dalam tubuh

7. Jerawat vagina disebabkan perubahan dalam folikel rambut dan kelenjar sebaceous.

8. Faktor keturunan atau genetik


9. Stress..

DARI PENGALAMAN PENGEDAR JSD -

boleh sembuh dgn penggunaan FW + MS...ade mata ikan sbb kelenjar darah dia tak berapa sehat tu, dia mcm toksin yg tersekat2 kat dlm urat darah dia...

kwsn putput tu kwsn kelnjar n lemak hormon..
tiada otot daging...
jd mata ikan sbb toksin/nanah disbbkan drh kotor yg dh lama tepu kat situ...
so bila guna fw + mv, herba telah meresap masuk dlm urat darah..
memecahkan ketulan kotoran tu..
mka, kluarlah mata ikan tu...
nnt klu mataikan tu pecah, suruh dia bubuh MV jer kt situ...
takdan sehari dah kering n kecut balik n sembuh...
FW teruskan pakai mcm biasa...
RAKAN PENGEDAR ade customer yg jd mcmni smpi msuk wad, buat operation sbb mata ikan ni ja...
dia amalkan FW + MV shja...
tak sampai 3 hari dah ok...
dia juga buat mcm tangas guna FW dan air suam...
alhamdulillah... sembuh kini...


Kelebihan Masker Vagina
1. kering put put dia. pastu suruh dia bedakkan put put dgn magic powder. anak ibu2 mesti senyum n say thank u pada ibu2. HEBATNYA SERBUK INI KAN...so setiap wanita kita galakkan simpan sepeket dalam poket. emengenci masuk tandas..letak je terus. kita ikhtiar untuk keselesaan dan kecantikkan kita. apa2 pon Allah maha menentukan  

2.Ada antara kita pompuan ni,ketiak dia hitam.puncanya---lama sgt pakai deodorant.Hitam tu sebenarnya kesan sel kulit mati yg bertepek xmau jatuh.Nak hilangkan senang je.Sental je dengan masker vagina tu.hihi putih berseri mcm rendam klorox uolss!!...  

3.Tempat tut2 tu kalau disental lembut setiap hari akan menjadi cerah.  

4. Masker ni juga boleh digunakan kepada kulit yg gatal2...seperti bisul, ruam, panau n geli gata..(sumpah puntianak org dolu2 kata). Ada juga yg gunakannya tuk kecutkan jerawat.cuma sapukan nipis shj ya...  

5. Bayi bawah 2 thn boleh gunakan masker ini utk kurang kan kegatalan ruam panas..sapu nipis jer...  

6. Gunakan masker tuk merawat buasir..cepat akan kecut JAWAPAN Kalau orang yg buasir tu, panaskan air, letak garam, pastu suamkan sikit, pastu cebok kan kat tempat buasir.. Lap kering2, kemudian sapu masker pada ekor buasir tu. Biarkan dia kecut sedikit, pastu tolak perlahan2 ke dalam. Bila dh masuk tu baru blh jalan2 dan duduk ye.


1 comment:

  1. Assalamualaikum, mak saya pengidap kencing manis selalu gatal² di sini sana....kesian nengok mak tergaru² tak tentu arah especially waktu dia berpeluh... adalkah musker ini boleh menghilangkan kegatalana...

    ReplyDelete